Service

För snabbare återkoppling rekommenderar vi att ni mailar in ert ärende

Hargassner erbjuder via servicebolaget PYRAB alla våra kunder årlig service samt hjälp med akuta ärenden

Har ni behov av hjälp eller assistans från en servicetekniker? Skicka ett mail till service@pyrab.se.

Beskriv kortfattat er fråga eller problem (gärna med bilder om möjligt) och lämna era kontaktuppgifter. Vi återkommer till er så snart som möjligt, även utanför kontorstid då vi har en bevakning på vår mailbox. Vid akuta ärenden, vänligen markera "Akut" i ämnesraden.

Om det inte är möjligt att skicka ett mail, kan ni ringa vår växel på 0141-40470. Vänligen notera att växeln har öppet mån-fre mellan kl.7-16, och det kan vara perioder när det är svårt att komma fram, särskilt när våra tekniker är upptagna i servicesamtal.

För snabbare återkoppling rekommenderar vi alltid att ni mailar in ert ärende.

Supporttekniker jobbar:
Måndag-Fredag: kl.7-16
Vid supportärenden, felsökningshjälp och akuta ärenden via telefon/fjärrsupport som ej faller under garantin debiterar vi 380:-/ på varje påbörjad timme under ordinarie arbetstid och 750:-/timme under övrig tid för telefonsupport. Serviceärende ute hos kund debiteras, vardagar 780:-/h och övrig tid 1500:-/h. Priser är exklusive moms. Resor tillkommer.

Maila in ditt ärende för att bli kontaktad eller genom att fylla i formuläret nedan.










    Kontakt service

    Service

    Markus